вторник, 11 юни 2013 г.

Нова монетарна политика

Живота е странно нещо и никой не го описва точно.Той се състои от всичко това, което по цял ден си мислим...в частност аз.А аз по цял ден си мисля, че нещо куца в икономиката и в частност финансовия сектор.Нам дали правилно ме разбирате, обаче погледнете реалността с капиталистическите очи на съвремието ни.Разбира се че и вие драги читатели се сетихте в частност и аз-
необходима е нова монетарна филипика ...пардон политика.
Релността иска смели и нестандартни решения.Точно такова ме споходи в частност и мен.Край на банкнотите с номинал 10 лв.Няма нищо по закостеняло и непотребно в ежедневието ни от тях.Претъпканите със стока МОЛ-ове, заведенията за обществено хранене, кафенетата, кварталните сладкарници, Макдоналдс ....всички заедно се задъхват от тях.
Да посрещнем с аплодисменти новата банкнота с номинал 9,99 лв.Уникално!
Мега ефективна и иновативна ....в частност просто хит.
Купувате си килограм заместващо сирене от 2,99 лв.(има го навсякъде особено в Кауфланд)Приближавате гордо към касата и подавате банкнотата с номинал 9,99 лв.Прадавачката небрежно я минава на скенера.Всичко е окей ...и Ви връща една банкнота от 2 лв.и една от 5 лв.Не е за вярване.Няма стотинки, няма броене, няма суетене.
Е кажете сега не е ли гениално ...в частност аз?

Туко Рамирез-Ел Команданте

Няма коментари:

Публикуване на коментар